10 простих порад з кібербезпеки від страховиків |
Що варто зробити, а від яких дій - утриматися при здійсненні покупок і користуванні інтернетом, щоб уникнути витоку даних і не стати жертвою шахраїв? Страховики зібрали 10 простих порад з кібербезпеки. Втрати від кібератак явно свідчать про те, що кібер-ризик є одним з найбільших глобальних ризиків. Це як виклик для страхової галузі, так і можливість розробляти і пропонувати рішення для страхування кібер-ризиків. Кібер-злочинність давно втратила національність і зламала мовні бар'єри. - Переконайтеся, що ви завантажуєте додатки на свої мобільні пристрої тільки з авторизованих платформ - ITunes, App Store або Google Play store. - Вимкніть в браузері функцію «спливаючі вікна» (POP UPS) - вони можуть містити шкідливе програмне забезпечення. - Переконайтеся, що всі ваші пристрої захищені антивірусною програмою. - Увімкніть двофакторну аутентифікацію (2FA) для пошти, хмарних сервісів і соціальних мереж - використання одноразового пароля допоможе захистити аккаунт від зловмисників. - Ніколи і ні з ким не діліться своїми паролями, включаючи одноразові паролі для входу в аккаунт і PIN-код - навіть зі співробітниками банку. - Уникайте будь-яких запрошень в соціальних мережах від незнайомих: подумайте двічі, перш ніж погоджуватися на додавання в друзі користувачів, яких ви не знаєте. - Не дозволяйте веб-браузерам запам'ятовувати ваші логін і пароль, оскільки це може призвести до злому вашого аккаунта. - Уникайте використання логінів і паролів, що мають пряме відношення до вас - таких як: телефонний номер, дата народження, ім'я домашньої тварини тощо. |