Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

На які чинники варто звертати увагу при виборі страхової компанії?

На які чинники варто звертати увагу при виборі страхової компанії? На що орієнтуватися та чи є нюанси для кожного страхового продукту? На ці питання відповів експерт у сфері страхування, СЕО Форіншурер Олег Паращак в інтерв'ю ресурсу maanimo.com.

"Головне в страховій компанії - це люди, з якими ви будете контактувати, і які вам в разі ДТП або іншого події будуть потім радити, як вчинити або допомагати", - переконаний фахівець. Також вибір страховика залежить від того, який страховий продукт вам потрібен та які ризики плануєте застрахувати. Не варто орієнтуватися на «дешевше», слід дивитися на «повноту» продукту, винятки та застереження, радить Олег Паращак.

Наприклад, при покупці туру для відпочинку слід дивитися умови включеного в ціну страхового поліса.

"По суті, страховик в цьому випадку не має значення, тому що він буде змушений компенсувати мені мої витрати, адже він і туроператор не хочуть проблем через одного клієнта. Тому якщо вас програма і її наповнення влаштовує, то «зашитого» поліса досить", - вважає експерт. Також він вказав на певні нюанси, які можуть спіткати тих, хто планує придбати додаткову туристичну страховку. Олег Паращак розповів, що одного разу він купив крім поліса в турі ще один - розширений, від іншого страховика, але місцевий лікар відмовився його приймати і дзвонити в колл-центр, аргументуючи, що їхній готель працює тільки з тим асистансом, який вказав туроператор.

Якщо ви їдете в подорож індивідуально, тоді краще купувати розширене покриття $ 50-60 тис. З нульовими франшизами безпосередньо у страховика, з яким ви працювали.

Що стосується медстрахування, тут ситуація складніша - у пересічного українця вибору особливого немає, тому що страховики не горять бажанням страхувати фізосіб, а ціна тих, хто страхує, може не відповідати вашим очікуванням, м'яко кажучи. Як варіант, можна звернутися до страхових посередників або дізнатися у друзів, може, хтось застрахований за корпоративними програмами і є можливість до них підключитися.

За ДМС ви не маєте справи з грошима, вам просто надають послуги з організації лікування або отримуєте ліки в аптеках. Тобто ви спілкуєтеся з ассистансом, який може «оптимізувати» витрати страховика, відмовляючи по опціях, не включених до договору страхування.

Що стосується "автоцивілки", то помилково думати, що ви купуєте поліс не для себе, а для потерпілого (якщо компанія не учасник системи «прямого врегулювання») . Так, це його проблеми і вашої страхової, але він може паралельно подати цивільний позов на вас і вимагати відшкодування збитків, якщо страховик буде тягнути виплату або «пропаде». Це не тільки проблема потерпілого, але і ваша.

Ще кілька порад зі страхування від експерта:

Можна вивчити інформацію по конкретному виду страхування за кілька періодів, включаючи премії, рівень виплат, резерви. Подивитися, як страховик сплачує (швидкість врегулювання) з ОСЦПВ - це показово не лише для автоцивілки, зазвичай страхова компанія приблизно так само платить і за іншими видами страхування (виплачує швидко з "автоцивілки" - значить, цінує своїх клієнтів, можливо, і за іншими видами буде також).

З огляду на роботу колл-центру і персоналу у відділеннях теж можна зробити висновки, цікавий чи ні компанії новий клієнт.

Гарна рекомендація від друзів - відмінно, але все одно дивіться статистику СК. Проте, люди також важливі. Топ-менеджери або акціонери, яких ви знаєте - ще краще. Можна довго вибирати страховика, але потрапити на «спеціаліста», який зіпсує ваше враження від компанії в цілому своїм ставленням до вас і до роботи. Страхування - це не тільки про сервіс, це про ставлення страховика до застрахованого. Якщо ці взаємини всіх влаштовують, є лояльність, ніхто нікого не хоче обдурити або підвести, то такого клієнта складно переманити, навіть ціною та іншими «смаколиками».

Відгуки в інтернеті - це мінімальне, на що я б звертав увагу, тому що негатив пишуть або люди, які не розібралися, що купують (отримали менше або довше, ніж очікували), або «регресники» пишуть на конкурентів, або ті, кому продали недопродукт «дешего і сердито» за їхньої згоди. При цьому, якщо компанія подобається, у неї хороший сервіс, рідко хто напише відгук, позитивними думками зазвичай ділитися не люблять.

Пам'ятайте, що вибір за вами і те, що ви виберете - ваша відповідальність. За лінь у вивченні ринку і компаній, прочитанні договору і правил страхування нерідко доводиться платити нервами і своїми грошима.