Групові автобусні тури до Європи вже давно завоювали свою популярність в Україні, завдяки яким туристи мають можливість відвідати до 5 країн за 3-4 дня.
Подібні тури дозволяють туристам не думати про організацію поїздки, туристична компанія підбере і маршрут, і готелі, і харчування і, звичайно ж, страховий поліс, вартість якого, як правило, вже включена у вартість туру.
Страхові експерти кажуть: на жаль, українські туристи, купуючи подібні тури, навіть не дивляться на назву страхової компанії і не цікавляться умовами договору. Ще рідше мандрівники купують окремий страховий поліс додатково. Нехтування надійною страховкою може мати прикрі наслідки.
З якими проблемами може зіткнутися турист під час автобусного туру?
- Відсутність інформації про поліс страхування та умови договору. Поліс найчастіше знаходиться у керівника групи (супроводжуючого), який на момент звернення може перебувати в іншому місці. Це призводить до того, що турист не завжди має можливість своєчасно зв'язатися з компанією, що асистує, зареєструвати страховий випадок і відповідно отримати медичну допомогу.
- Швидкість пересування. На момент реєстрації застрахований може перебувати в одній країні, а через 1-2 години вже в інший.
- Прив'язка до групи і транспорту. Турист не має можливості затриматися в певному місті для відвідування лікаря або клініки.
Асистанс радить застрахованим при відправленні в автобусний тур, в першу чергу ознайомитися з полісом страхування, зробити собі копію або сфотографувати поліс і додатки до нього на телефон, - це дозволить, за потреби, оперативно надати всю інформацію асистуючій компанії.
На момент звернення повністю володіти інформацією щодо маршруту руху групи і термінів перебування в тому чи іншому місті.
Бути на зв'язку. Зазвичай асистенс надає кілька зручних каналів для зв'язку (телефонні дзвінки, sms, e-mail, viber, skype), що дозволяє, навіть при мінімальному бюджеті, залишатися на зв'язку. |