Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Поради від страховиків туристам, які вирушають в автобусний тур

Групові автобусні тури до Європи вже давно завоювали свою популярність в Україні, завдяки яким туристи мають можливість відвідати до 5 країн за 3-4 дня.

Подібні тури дозволяють туристам не думати про організацію поїздки, туристична компанія підбере і маршрут, і готелі, і харчування і, звичайно ж, страховий поліс, вартість якого, як правило, вже включена у вартість туру.

Страхові експерти кажуть: на жаль, українські туристи, купуючи подібні тури, навіть не дивляться на назву страхової компанії і не цікавляться умовами договору. Ще рідше мандрівники купують окремий страховий поліс додатково. Нехтування надійною страховкою може мати прикрі наслідки.


З якими проблемами може зіткнутися турист під час автобусного туру?

- Відсутність інформації про поліс страхування та умови договору. Поліс найчастіше знаходиться у керівника групи (супроводжуючого), який на момент звернення може перебувати в іншому місці. Це призводить до того, що турист не завжди має можливість своєчасно зв'язатися з компанією, що асистує, зареєструвати страховий випадок і відповідно отримати медичну допомогу.

- Швидкість пересування. На момент реєстрації застрахований може перебувати в одній країні, а через 1-2 години вже в інший.

- Прив'язка до групи і транспорту. Турист не має можливості затриматися в певному місті для відвідування лікаря або клініки.

Асистанс радить застрахованим при відправленні в автобусний тур, в першу чергу ознайомитися з полісом страхування, зробити собі копію або сфотографувати поліс і додатки до нього на телефон, - це дозволить, за потреби, оперативно надати всю інформацію асистуючій компанії.

На момент звернення повністю володіти інформацією щодо маршруту руху групи і термінів перебування в тому чи іншому місті.

Бути на зв'язку. Зазвичай асистенс надає кілька зручних каналів для зв'язку (телефонні дзвінки, sms, e-mail, viber, skype), що дозволяє, навіть при мінімальному бюджеті, залишатися на зв'язку.