На що скаржилися страхувальники у першому півріччі 2018 року? |
До Нацкомфінпослуг за січень-червень 2018 року надійшло 3883 індивідуальних та колективних звернення громадян з різних регіонів України (+802 звернення за період). У 2018 році відбулося збільшення кількості звернень громадян, які були надіслані в електронному вигляді, на 54% до 1433. У той же час кількість повторних звернень (85) не перевищила 2,2% від їх загальної кількості. Як заявили в Комісії, у більшості випадків наявність повторного звернення не свідчить про невирішеність питання, оскільки заявники включають в свої подальші звернення нові питання на додаток до тих, на які вже отримали вичерпну відповідь. Питання, з якими громадяни зверталися в Нацкомфінпослуг, перш за все стосувалися дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 3041 звернення або 78,3% від загальної кількості звернень. |