Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Ліміти відповідальності з "автоцивілки" хочуть збільшити

Нацкомфінпослуг пропонує встановити ліміт максимальної виплати по обов'язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності за шкоду, заподіяну майну, в розмірі 130 тис. грн (зараз 100 тис. грн), за шкоду життю та здоров'ю третіх осіб - 260 тис. грн (зараз 200 тис. грн).

Така норма передбачена в затвердженому регулятором проекті розпорядження про внесення змін до нормативно-правових актів, що регулюють даний вид страхування.

Як повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" член Нацкомфінпослуг Денис Ястреб, ліміт пропонується збільшити на розмір інфляції.

Також плануються зміни щодо коефіцієнтів, які впливають на ціну полісу ОСЦПВ.

В Україні відбулася реформа реєстрації транспортних засобів, яка дозволяє зареєструвати автомобіль без прив'язки до місця прописки і, отже, в техпаспорті не вказується місце експлуатації. Крім того, сервісні центри укрупнюються і створюються у великих містах, а значить, люди, які проживають в невеликих населених пунктах і селах практично не можуть купити страховку за ту ціну, яка для них передбачена.

"З цією метою ми змінили підхід і поміняли коефіцієнти, пов'язані з місцем реєстрації транспортного засобу, на прив'язку до реєстрації самого страхувальника. Якщо він зареєстрований в селі, то при розрахунку вартості поліса будуть прийматися коефіцієнти, передбачені для цієї місцевості. Це приведе до перерозподілу коефіцієнтів, і тепер 5-я і 6-я зони будуть розраховуватися в нормальному режимі, як це повинно бути", - зазначив Денис Ястреб.

Крім того, доданий коефіцієнт для електромобілів, якого раніше не було. Для сприяння розвитку ринку електротранспорту в Україні це понижуючий коефіцієнт 0,9%. Вперше внесли коефіцієнт, що застосовується при розрахунку вартості ОСЦПВ для тролейбусів - 1%.

Проектом розпорядження також планується збільшення коефіцієнта для іноземців, тому, що наша страховка для них повинна коштувати стільки, скільки або "зелена карта", або страхування в країні реєстрації. Крім того, прибрали ті коефіцієнти, які були безглузді і фактично ніколи не використовувалися, наприклад, за шахрайство, - підкреслив Ястреб.

Пропонується також ввести коефіцієнт, який дає можливість страховикам, враховуючи зростання цін і частоту страхових випадків, встановлювати вартість поліса ОСАЦВ трохи вищою, для того щоб перекрити збитковість своєї діяльності.

З метою врегулювання питання про застосування бонус-малус була внесена норма, що умови його застосування регулюються підзаконним документом, яким встановлюється, що кожен страховик для себе повинен розробити порядок застосування бонус-малус і дотримуватися його.

При цьому єдиною обмовкою є, що якщо він буде використовувати цей механізм, то зобов'язаний його використовувати для всіх договорів, які укладає. Якщо він прийме рішення не використовувати бонус-малус, то також для всіх договорів.

Крім того, зміни торкнулися самих коефіцієнтів по бонус-малус шляхом скорочення кроку при зменшенні вартості платежу і невеликого підвищення при збільшенні.

Наскільки ці запропоновані зміни вплинуть на вартість полісу "автоцивілки", поки не повідомляється.