Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Фахівці пропонують страхувати відповідальність водіїв без прив'язки до авто

Автоексперти запропонували прибрати з розрахунку вартості поліса ОСЦПВ фактор типу і моделі машини. А замість цього оформляти "автоцивілку" тільки на конкретну людину-водія. Без прив'язки до автомобіля, яким він керує.

Таку ідею запропонував глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«Страхувати треба автоцивільну відповідальність конкретної людини. Винен же водій, а не оболонка -авто!», - впевнений Олег Назаренко.

Пропозиція знайшла відгук у водіїв. Деякі не згодні з тим, що страховка потрібна на кожен окремий транспортний засіб.

"Якщо у мене машина і мотоцикл, то я повинен купувати два поліса. А якщо три машини? Я не їжджу на всіх відразу", - говорить Петро Козак.

Олег Назаренко теж погодився з цим аргументом:

"Якщо у мене 2 автомобіля, то чому я повинен страхувати свою відповідальність 2 рази? Адже при настанні страхового випадку (ДТП) винен водій, а не автомобіль! Адже при грубому порушенні правил мене позбавляють прав зовсім, а не на право керування автомобілем, в якому їхав".

Заодно водії згадали, що було б добре мати в Україні реально діючу систему знижок за довге безаварійне водіння. Також багатьох турбує той факт, що за полісами ОСЦПВ у нинішньому вигляді відшкодовується тільки вартість пошкодженої деталі в її поточному стані (тобто, не нові авто страхують зі зносом). Тоді як часто доводиться купувати нову, ну або купувати на розборках за ціною, яка значно більша за ту, яку вказав експерт.

За словами страхових експертів, деякі зміни з цього списку поки важко виконати. Для інших поліпшень потрібні зміни в законодавстві. І вони є у вигляді законопроектів, за за останні три роки Верховна Рада до них так і не підступилася.

"Можна зробити, як завгодно: страхувати всіх по одній ціні, включити в паливо збір за страхування, страхувати кожного з правами тощо. Вибір моделі залежить виключно від того, як домовляться в суспільстві", - прокоментував генеральний директор Асоціації «Страховий бізнес» В'ячеслав Черняховський.

Суспільство хоче, щоб масивна і потужна машина, яка може за законами фізики нанести набагато більше шкоди і сильніше пошкодити інші авто, платила більший збір.
Тих, хто має по 2 і більше машини на 1 фізособу в країні 0.2% від загальної кількості автовласників, тому немає сенсу ускладнювати систему в залежності від того, скільки машин і скільки полісів. Обрано найпростіший варіант, де найменше випадків помилок і забудькуватості - один техпаспорт = 1 поліс "автоцивілки".

Знижки за безаварійне водіння (як і надбавки за навпаки) є. Але їх правильне застосування залежить від того, як часто людина змінює страхову компанію. Тому у нас рідкість знижка в 50% за 10 років безаварійної їзди з полісами однієї і тієї ж СК.
Знос і його врахування при виплаті - спадщина радянського минулого. Таке залишилося тільки в декількох пострадянських країнах. Скрізь в Європі оплачується ремонт, крім випадків повної загибелі авто і економічної недоцільності відновлення.