Фахівці пропонують страхувати відповідальність водіїв без прив'язки до авто |
Автоексперти запропонували прибрати з розрахунку вартості поліса ОСЦПВ фактор типу і моделі машини. А замість цього оформляти "автоцивілку" тільки на конкретну людину-водія. Без прив'язки до автомобіля, яким він керує. Таку ідею запропонував глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко. Пропозиція знайшла відгук у водіїв. Деякі не згодні з тим, що страховка потрібна на кожен окремий транспортний засіб. "Якщо у мене машина і мотоцикл, то я повинен купувати два поліса. А якщо три машини? Я не їжджу на всіх відразу", - говорить Петро Козак. "Якщо у мене 2 автомобіля, то чому я повинен страхувати свою відповідальність 2 рази? Адже при настанні страхового випадку (ДТП) винен водій, а не автомобіль! Адже при грубому порушенні правил мене позбавляють прав зовсім, а не на право керування автомобілем, в якому їхав". За словами страхових експертів, деякі зміни з цього списку поки важко виконати. Для інших поліпшень потрібні зміни в законодавстві. І вони є у вигляді законопроектів, за за останні три роки Верховна Рада до них так і не підступилася. Суспільство хоче, щоб масивна і потужна машина, яка може за законами фізики нанести набагато більше шкоди і сильніше пошкодити інші авто, платила більший збір. Знижки за безаварійне водіння (як і надбавки за навпаки) є. Але їх правильне застосування залежить від того, як часто людина змінює страхову компанію. Тому у нас рідкість знижка в 50% за 10 років безаварійної їзди з полісами однієї і тієї ж СК. |