На що скаржилися клієнти страхових компаній з початку 2018 року? |
Нацкомфінпослуг відзвітувала про роботу зі скаргами на страховиків за 1 квартал 2018 року. У Нацкомфінпослуг за січень-березень 2018 року надійшло 1 955 індивідуальних та колективних звернень громадян з різних регіонів України (+378 звернень за період). Питання, з якими громадяни зверталися в Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 1519 звернень, або 77,7% від загальної кількості звернень. На що скаржилися страхувальники? - порушення термінів страхової виплати або зменшення розміру страхового відшкодування; - відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування страховиками; - безпідставна відмова у виплаті страхового відшкодування; - незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з відновлювальним ремонтом. З огляду на серйозність зафіксованих перевіркою наслідків неналежного виконання зобов'язань страховими компаніями, введення в I півріччі 2018 практики проведення позапланових перевірок за погодженням з Держрегуляторною службою сприяло підвищенню платіжної дисципліни страхувальників. За результатами вжитих заходів Нацкомфінпослуг страхувальникам за 1 квартал було доплачено 5 млн. грн. страхових відшкодувань (включаючи пеню). |