Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

МТСБУ оцінило діяльність страховиків ОСЦПВ за 1 квартал 2018 року

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страховиків ОСЦПВ за 1 квартал 2018 року і представило новий «світлофор», що дозволяє отримати клієнту інформацію про якість врегулювання і рівень скарг на страхову компанію.

Українські страховики в 1 кварталі 2018 року уклали понад 1,6 млн. договорів страхування ОСЦПВ. Страхові платежі за договорами склали 908,4 млн. грн.

Протягом 1 кварталу 2018 компанії врегулювали понад 31 тис. страхових звернень у результаті ДТП і виплатили постраждалим 529 млн.грн.

Рівень збитковості (співвідношення страхових виплат до страхових премій) продовжує зростати. Так, за результатами 1 кварталу 2018 року він склав 58,2% (за результатами четвертого кварталу 2017 - 52,3%).

Середній розмір страхової виплати склав 17 тис. грн. в той же час за даними аналогічного періоду минулого року середня виплата становила 14,4 тис. грн.

Середній термін врегулювання вимог за шкоду, заподіяну майну потерпілих, склав 85 днів від дати ДТП. При цьому у 18 страхових компаній з 53 страховиків, що входять до складу МТСБУ, показник «Якість врегулювання збитків» знизився. А у 23 страхових компаній середній термін врегулювання складає понад 100 днів з дати ДТП (за результатами четвертого кварталу 2017 таких компаній було всього 18).

Кількість скарг на дії страховиків у 1 кварталі 2018 зросла на 38,8% у порівнянні з попереднім періодом і склало 554 скарги, з яких 238 скарг стосувалося діяльності СК «Домінанта».

Також значна кількість скарг було на дії СК «Київський страховий дім» - 40 скарг (8,2% до всіх врегульованих страховиком звернень за звітний період), «Юнівес» - 32 скарги (3,6% звернень), «Омега» - 25 скарг (4,3% звернень) та «Київ РЕ» - 25 скарг (17,2% звернень).