МТСБУ оцінило діяльність страховиків ОСЦПВ за 1 квартал 2018 року |
МТСБУ оприлюднило показники діяльності страховиків ОСЦПВ за 1 квартал 2018 року і представило новий «світлофор», що дозволяє отримати клієнту інформацію про якість врегулювання і рівень скарг на страхову компанію. Рівень збитковості (співвідношення страхових виплат до страхових премій) продовжує зростати. Так, за результатами 1 кварталу 2018 року він склав 58,2% (за результатами четвертого кварталу 2017 - 52,3%). Середній розмір страхової виплати склав 17 тис. грн. в той же час за даними аналогічного періоду минулого року середня виплата становила 14,4 тис. грн. Середній термін врегулювання вимог за шкоду, заподіяну майну потерпілих, склав 85 днів від дати ДТП. При цьому у 18 страхових компаній з 53 страховиків, що входять до складу МТСБУ, показник «Якість врегулювання збитків» знизився. А у 23 страхових компаній середній термін врегулювання складає понад 100 днів з дати ДТП (за результатами четвертого кварталу 2017 таких компаній було всього 18). Також значна кількість скарг було на дії СК «Київський страховий дім» - 40 скарг (8,2% до всіх врегульованих страховиком звернень за звітний період), «Юнівес» - 32 скарги (3,6% звернень), «Омега» - 25 скарг (4,3% звернень) та «Київ РЕ» - 25 скарг (17,2% звернень). |