Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

За три місяці страховики відшкодували понад 504 млн.грн. з "автоцивілки"

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній - членів МТСБУ за результатами четвертого кварталу 2017 року.

Зокрема, у четвертому кварталі страховики врегулювали 32,4 тис. страхових вимог і відшкодували потерпілим 504,1 млн.грн. Про це повідомляється на сайті МТСБУ.

Середній строк врегулювання майнових збитків в четвертому кварталі 2017 року склав 100 днів. При цьому в строк до 90 днів врегульовується 56,6% страхових звернень, а у строк до 120 днів 74,6% звернень.

У 29 страховиків середній строк врегулювання складає менше 90 днів від дати ДТП.

Однією з причин скорочення швидкості врегулювання є популяризація серед водіїв врегулювання за допомогою «європротоколу», в тому числі електронного «європротоколу».  При такому способі врегулювання у потерпілого не виникає необхідність звертатись до поліції чи отримувати рішення суду про визнання вини, що суттєво скорочує строк врегулювання. За результатами 2017 року кожне четверте звернення до страховиків за відшкодуванням за договорами ОСЦПВ було оформлене за допомогою «європротоколу».

У четвертому кварталі 2017 року МТСБУ отримано 399 скарг від страхувальників на дії страховиків. При цьому 38% усіх скарг (152 скарги) стосувались дій страхової компанії «Домінанта». Також найгірші показники за кількістю та питомою вагою скарг у СК «Київ Ре» - 18 скарг (11,7% загальної кількості врегульованих компанією вимог), СК «Альфа-Гарант» - 19 скарг (2,23%), СК «Юнівес» - 25 скарг (2,46%), СК «Київський страховий дім» - 18 скарг (11,7%).