Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Середній термін врегулювання з "автоцивілки" у 2 кварталі - 106 днів

МТСБУ оприлюднила статистичні показники діяльності страховиків ОСЦПВу другому кварталі 2017 року.

За квітень-червень страховики отримали понад 1 млрд. грн. страхових премій за договорами ОСАГО, йдеться у звіті МТСБУ. При цьому ТОП-10 страховиків за сумою премій залишилася майже незмінною: їхня питома вага в загальній сумі премій становить 53,6%.

При цьому майже всі компанії-лідери із залучення страхових премій є лідерами і зі страхових виплат. Питома вага ТОП-10 за сумою виплат становить 52,9%.

Середній термін врегулювання збитків у другому кварталі 2017 склав 106 днів від дати ДТП.

Слід зауважити, що відбувається постійне збільшення кількості справ, які врегульовуються в термін до 90 днів і до 120 днів від дати ДТП. Однак розгляд судових справ, що стосуються складних ДТП, в тому числі, таких, де завдано шкоду життю і здоров'ю людей, іноді триває роками.

Збільшують середній термін врегулювання також регресні вимоги між страховиками, які іноді подаються через кілька років після ДТП. Тому, з огляду на загальний інтерес до показника «середній термін врегулювання», було вирішено розділити справи, врегульовані до 1 року і після 1 року з дати ДТП. Кількість вимог за шкоду майну, термін врегулювання яких становить більше 1 року, є незначним - всього 2,6% від загальної кількості врегульованих збитків.

Кількість скарг на страхові компанії протягом останнього кварталу зросла вдвічі і склало 444 скарги. Причому, третина скарг стосувалися дій однієї компанії - «Європейський страховий союз». Також значна кількість скарг отримана на дії «УТСК», «Еталон», «Київ Ре» та «Домінанта».

Зростання кількості скарг відбувається на тлі зростання загальної кількості звернень за страховими випадками. Середньоринковий показник співвідношення скарг до кількості врегульованих справ становить 1,36%.

За матеріалами: Форіншурер