На яких страховиків клієнти скаржилися найбільше у січні - липні 2017 року |
Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями на дії фінансових і страхових компаній України станом на 1 серпня 2017 року. За лютий-липень 2017 року надійшло 2910 звернень від фізичних та юридичних осіб (+263) з питань страхової діяльності, в тому числі 2426 скарг по суті. За сприяння регулятора страхувальникам було доплачено за звітний період 52,73 млн. грн. страхових відшкодувань. Питання, з якими звернулися громадяни до Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 77% від загальної кількості звернень. Лідерами по скаргами, що надійшли стали: «Європейський Страховий Союз» - 465 скарг, «Домінанта» - 259, «Провідна» - 131, «Київський страховий дім» - 110, «Юнівес» - 104, «УПСК» - 86 і «Альфа-Гарант »- 81. |