Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

На яких страховиків клієнти скаржилися найбільше у січні - липні 2017 року

Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями на дії фінансових і страхових компаній України станом на 1 серпня 2017 року.

За лютий-липень 2017 року надійшло 2910 звернень від фізичних та юридичних осіб (+263) з питань страхової діяльності, в тому числі 2426 скарг по суті.

За сприяння регулятора страхувальникам було доплачено за звітний період 52,73 млн. грн. страхових відшкодувань.

Питання, з якими звернулися громадяни до Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 77% від загальної кількості звернень.

На що найчастіше скаржилися страхувальники?


- Порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування
- Відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування
- Безпідставна відмова страхової компанії у виплаті
- Незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з пошкодженням транспортного засобу.

Лідерами по скаргами, що надійшли стали:

«Європейський Страховий Союз» - 465 скарг, «Домінанта» - 259, «Провідна» - 131, «Київський страховий дім» - 110, «Юнівес» - 104, «УПСК» - 86 і «Альфа-Гарант »- 81.

Всього на 7 страхових компаній за цей період надійшло 1236 скарг (962 скарги по суті). Обсяг виплат страхових відшкодувань, здійснений ними за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень склав 33,9 млн. грн.