Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страхова компанія «Рідна»: робити все, як для себе!

Лариса Невшупа Ск РіднаПро досягнення, стан і перспективи вітчизняного страхового ринку, багаторічну довіру клієнтів, успішну професійну діяльнысть та способах створення ефективної команди -в інтерв'ю з Ларисою Володимирівною Невшупою, Головою Правління страхової компанії «Рідна» для видання "Фінансові послуги".

Класика світового кінематографа оспівала в якості страхового агента чоловіка, але більшість представників цієї професії в нашій країні все ж жінки.

У XX столітті жінки завоювали багато областей, які раніше вважалися чоловічими. Не стало винятком і страхування. Згідно зі статистикою, 70% працюючих на страховому ринку - жінки.

Тому можна сміливо сказати, що левова частка ринку фінансових послуг тримається на тендітних жіночих плечах. Роль жінки в страхуванні дуже нагадує її роль у житті: завдяки гнучкості, жінка здатна знаходити спільну мову з будь-яким потенційним клієнтом, що виражається і в укладенні нових договорів, і в формуванні позитивного ставлення людей до страхування в цілому. Незаперечна роль в страхуванні жінок - керівників компаній. Про досягнення, стан і перспективи вітчизняного страхового ринку, багаторічному довірі клієнтів, успішної професійної діяльності та способах створення ефективної команди ми говоримо з Ларисою Володимирівною Невшупою, Головою Правління страхової компанії «Рідна».


- Ларисо Володимирівно, розкажіть про історію створення СК «Рідна», страхові продукти, які користуються найбільшим попитом у клієнтів.

- Я працювала топ-менеджером у страховій компанії, орієнтованій на юридичних осіб, але й фізичних осіб у нас було застраховано чимало. Для того, щоб наші клієнти відчували себе захищеними, треба було змінити, диференціювати портфель застрахованих. Після тривалих пошуків і консультацій на фінансовому ринку я зрозуміла, що питання досить непросте в умовах того часу, а мені клієнти довіряли і підвести їх я не могла. Необхідно було виконати зобов'язання і зробити все можливе, щоб ніхто не постраждав. Тому було прийнято рішення про створення власної СК. Так, після ребрендингу на ринку страхування України в 2009 році з'явилася СК «Рідна».

Що ж стосується страхових продуктів, то найпопулярнішими я б назвала КАСКО - страхування транспорту. Наші клієнти переконалися, що компанія працює якісно і в повному обсязі виконує свої зобов'язання, тому в разі необхідності страхувальники отримують всю необхідну допомогу. Про якість роботи компанії говорить і те, що два роки тому ми отримали ще 30 ліцензій без будь-яких зауважень з боку регулятора - Нацкомфінпослуг. Основними напрямками, за якими працює «Рідна», все ж залишаються автострахування (КАСКО), страхування від нещасного випадку, страхування відповідальності, майна.


- Зараз багато говорять про необхідність медичної реформи. Яка Ваша думка про обов'язкове медстрахування?

- Це, безумовно, важлива і потрібна реформа. Питання в тому, як зіставити ціну і якість? Нинішній стан медицини в нашій країні ставить ряд дуже важливих питань перед страховими компаніями: як можна продавати поліс людині і давати йому список клінік, в які він може звернутися, якщо страховик не може гарантувати правильну постановку діагнозу ні в одній з них? Більш прийнятний варіант договору медичного страхування, де вказується конкретна сума, яка буде виплачена клієнту при настанні страхового випадку. Але вона не прив'язана ні до конкретних медикаментів, ні до клініки. Є сума відшкодування, яку страхова виплачує застрахованій особі, що дає їй можливість самостійно вибрати медичний заклад, в якому вона хоче пройти курс лікування. Але питання обов'язкового медстрахування треба вирішувати в масштабі країни і на державному рівні. Страховий ринок готовий озвучити свої пропозиції, залишилося дочекатися бажання держави нас почути.


- Ларисо Володимирівно, Нацкомфінпослуг зазначила, що з 2013 року скарг на діяльність СК «Рідна» не було. В черговий раз компанія підтвердила якість, своєчасність і повне виконання своїх зобов'язань. Як вдалося досягти такого високого визнання, які методи використовує компанія для підтвердження високої довіри, як клієнтів, так і регулятора?


- Це результат чесних і порядних взаємин з клієнтами, партнерами і злагоджена робота всього колективу. Сама суть страхування побудована на довірі, адже при укладенні договору ми даємо клієнту тільки обіцянку. Тому, при настанні страхового випадку вкрай важливо провести всі заходи для максимального врегулювання, щоб клієнт був задоволений. Ми застосовуємо індивідуальний підхід до кожної людини, до кожного страхового випадку. За 10 років роботи нашої компанії на ринку не було такого, щоб клієнт не отримав належне страхове відшкодування.
У минулому році наша компанія виплатила понад 4 млн. грн. страхових відшкодувань, «Рідна» увійшла в ТОП-20 страховиків за рівнем виплат в сегменті КАСКО за версією авторитетного рейтингу «Insurance TОР».

- Як встановити такі взаємини в колективі, як у Вашій компанії?

- Будь-який бізнес роблять люди, і від роботи кожного співробітника залежить якість роботи компанії, і, відповідно, успіх команди. Щоб людям подобалося працювати разом, вони повинні максимально пізнати один одного, навчитися розуміти, довіряти і підтримувати. Тому створюємо оптимальні умови для комфортної роботи і відпочинку. Ми всі шанобливо ставимося до спорту, багато хто захоплюється картингом, каяками, байдарками, яхтингом, часто проводимо активні корпоративні заходи, різноманітні спортивні змагання. Це сприяє тому, що команда працює з відкритою душею, в хорошому настрої, із задоволенням та інтересом. А це, я вважаю, запорука якісного виконання своїх зобов'язань.


- Які нові або оригінальні страхові продукти пропонує СК «Рідна»?


- Ми одними з перших почали працювати в напрямку добровільного страхування професійної відповідальності приватних виконавців. З тих фахівців, які приступили до роботи з кінця травня, на даний момент більше 30% вибрали нашу програму страхування. До нас клієнти приходять, тому що ми зуміли знайти оптимальне співвідношення ціни і якості.

Також у нас є дуже корисна програма добровільного страхування відповідальності власників транспортних засобів. На сьогоднішній день автопарк України дуже повільно оновлюється, більшість автомобілів, які їздять по дорогах, - старше 7 років. В такому випадку закон вимагає від страховика розраховувати суму виплати потерпілому з урахуванням зносу деталей. Відповідно, якщо потерпілий встановить нові деталі, він не вкладеться в суму виплати. Тоді він має повне право стягнути гроші з винної сторони. Саме на такий випадок у нас є програма добровільного страхування додаткової відповідальності до ОСАГО, яка покриває знос деталей старого автомобіля або оплату ремонту нового автомобіля, якщо його сума перевищує страхові виплати.


- Введення безвізового режиму з ЄС додало роботи компанії?

- Обсяг продажів страховок збільшився. Клієнти стали частіше оформляти «зелену карту» для поїздок на автомобілі і медичне страхування виїжджаючих за кордон. Також тим, хто вирушає за кордон на власному транспорті, ми пропонуємо нашу програму КАСКО, адже вона діє і в інших країнах.


- Яке Ваше бачення розвитку ринку страхових послуг в Україні?

- Страховий ринок буде розвиватися тільки в разі підвищення довіри до страхування. Проблема в тому, що у людей немає впевненості, що завтра фінансовий ринок не обдурить і не збанкрутує. Страхові компанії не зможуть запропонувати дешевий і якісний продукт, якщо це не буде врегульовано державою, і не буде побудована урядова програма контролю за якістю надаваних страхових послуг. Звичайно, давні імениті гравці ринку, в тому числі і СК «Рідна», бережуть своєю репутацією, але ж приходять нові, їх необхідно ретельно контролювати.


- Ваші побажання клієнтам та партнерам.


- У бізнесі, як і в житті, потрібно дотримуватися банальної істини: «Ставтеся до інших так, як хочете, щоб ставилися до вас». Робіть все, як для себе. Якщо таке розуміння прийде до людей, то все буде добре.