Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями щодо діяльності фінансових і страхових компаній України за 1 півріччя 2017 року.
Всього звернулося до Регулятора 2529 громадян із 3081 індивідуальним і колективним зверненням з різних регіонів України (+351 звернення).
За сприяння Нацкомфінпослуг страхувальникам було доплачено за звітний період 51,8 млн. грн. страхових відшкодувань.
За січень-червень 2017 року надійшло 2673 звернення від фізичних та юридичних осіб з питань страхової діяльності, в тому числі 2237 скарг по суті.
Питання, з якими зверталися громадяни до Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 77% від загальної кількості звернень.
На що найчастіше скаржилися страхувальники?
- Порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування - Відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування - Безпідставна відмова страхової компанії у виплаті - Незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з пошкодженням транспортного засобу.
На яких страховиків скаржилися найбільше?
Лідерами за скаргами, що надійшли, стали
«Європейський Страховий Союз» - 413 скарг
«Домінанта» - 233
«Провідна» - 116
«Київський страховий дім» - 97
«Юнівес» - 90
«УПСК» - 83
Обсяг виплат страховиками страхових відшкодувань за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень склав 34,98 млн. грн.
Нагадаємо, Нацкомфінпослуг підтвердили відсутність скарг від клієнтів на діяльність СК "РІДНА"
За матеріалами: Форіншурер |