Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Перелік страховиків, на яких скаржилися найбільше за пів року

Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями щодо діяльності фінансових і страхових компаній України за 1 півріччя 2017 року.

Всього звернулося до Регулятора 2529 громадян із 3081 індивідуальним і колективним зверненням з різних регіонів України (+351 звернення).

За сприяння Нацкомфінпослуг страхувальникам було доплачено за звітний період 51,8 млн. грн. страхових відшкодувань.

За січень-червень 2017 року надійшло 2673 звернення від фізичних та юридичних осіб з питань страхової діяльності, в тому числі 2237 скарг по суті.

Питання, з якими зверталися громадяни до Нацкомфінпослуг, стосувалися насамперед дотримання законодавства в сфері страхових послуг - 77% від загальної кількості звернень.

На що найчастіше скаржилися страхувальники?

- Порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування
- Відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування
- Безпідставна відмова страхової компанії у виплаті
- Незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з пошкодженням транспортного засобу.

 

На яких страховиків скаржилися найбільше?

Лідерами за скаргами, що надійшли, стали

«Європейський Страховий Союз» - 413 скарг

«Домінанта» - 233

«Провідна» - 116

«Київський страховий дім» - 97

«Юнівес» - 90

«УПСК» - 83



Обсяг виплат страховиками страхових відшкодувань за результатами розгляду Нацкомфінпослуг звернень склав 34,98 млн. грн.

Нагадаємо,  Нацкомфінпослуг підтвердили відсутність скарг від клієнтів на діяльність СК "РІДНА"

За матеріалами: Форіншурер