СК "Рідна" підтвердила відсутність скарг клієнтів |
Днями Державний регулятор у сфері фінансових поcлуг та страхування (Нацкомфінпослуг) відзначив відсутність скарг від клієнтів на якість послуг і своєчасність виконання зобов'язань страховою компанією "Рідна", а також відсутність невиконаних заходів впливу, застосованих до компанії за порушення законів та нормативних актів. Вкотре компанія підтвердила, що своєчасно, у повній мірі та якісно виконує свої зобов'язання перед клієнтами. У Нацкомфінпослуг зазначили, що з 2013 року скарг на діяльність Страхової компанії "Рідна" не надходило. Ми дбаємо про впевненість у страховому захисті наших клієнтів та гарантуємо чесність та прозорість у роботі, надаємо страхові послуги на високому рівні. Дякуємо вам, що обрали нас! Запрошуємо усіх охочих долучитися до широкого кола клієнтів страхової компанії "Рідна"! |