Як відшкодувати збиток, якщо сусіди затопили квартиру |
Досить часто трапляються випадки затоплення в багатоквартирних будинках. Незакритий кран, поломка пральної або посудомийної машини, проблеми з внутрішньобудинковими комунікаціями можуть бути причиною затоплення. Фахівці радять, як захистити свої права в разі затоплення квартири і відшкодувати збиток. Якщо причиною вашого затоплення послужила поломка побутової техніки, то відповідальність за завдану шкоду несуть сусіди. У разі проблем з внутрішньобудинковими системами подачі води, претензії можна пред'являти балансоутримувачу - ЖЕКу або ОСББ.
Як відшкодувати збиток - покрокова інструкція Крок перший - фіксація збитків. Якщо була затоплена квартира, то необхідно провести фото та відео-фіксацію затоплення. Крок другий - документальна фіксація затоплення. Необхідно написати заяву в ЖЕК або ОСББ. На підставі звернення фахівці компанії повинні скласти акт із зазначенням причин затоплення. Також представники балансоутримувача складають дефектний акт із зазначенням пошкоджень. Документи повинні складатися в присутності винуватця аварії, якого необхідно попередити рекомендованим листом про час і місце проведення робіт. Крок третій - оцінка збитку. Для цього слід запросити незалежних експертів. Роботи потрібно проводити через кілька днів після затоплення. Фахівці оцінюють вартість ремонту, будівельних матеріалів і складають акт підтвердження. Крок четвертий - ремонтні роботи. Ремонтувати квартиру або усувати сліди затоплення можна тільки після оформлення всіх документів, що свідчать про аварію. Крок п'ятий - відшкодування збитку. Якщо вирішити питання відшкодування збитку з винуватцем не вдається, то постраждала сторона може звернутися до суду. Аби здолати наслідки затоплення легко і просто слід заздалегідь застрахуватися. Застрахувати своє житло (разом із внутрішнім оздобленням, меблями, технікою) від можливого пошкодження чи знищення. Також слід застрахувати свою відповідальність перед сусідами – тоді страховка покриє можливі збитки, якщо затоплення станеться з вини страхувальника. У страховій компанії «Рідна» застрахувати домівку можна швидко, надійно та вигідно. З питань страхування майна звертайтеся, будь ласка, за телефонами: (095) 696-45-43; (044) 425-12-90. |