Що робити при настанні страхового випадку? |
Що робити при настанні страхового випадку?
1. Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки; 2. Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників ДТП в такому стані, в якому вони знаходилося після дорожньо-транспортної пригоди до приїзду представників поліції; 3. Вжити усіх можливих заходів для надання першої медичної допомоги потерпілим; 4. Викликати співробітників поліції або інші компетентні органи для обов''язкової реєстрації події, складання протоколу та схеми ДТП. (Підписуйте документи тільки в разі повного погодження їх змісту з вами!); 5. За наявності фотоапарата, бажано сфотографувати місце події, взаємне розташування транспортних засобів, пошкодження автомобілів учасників ДТП; 6. Записати реквізити свідків та інших учасників ДТП, а саме: реєстраційні знаки інших ТЗ, П.І.Б. водіїв, адреси проживання, контактні телефони; інформацію щодо наявності договорів страхування; 7. Вжити усіх можливих заходів для зменшення розміру збитків; 8. Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
- телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви отримали поліс (його номер та строк дії) страхування відповідальності автовласника, власні координати;
- попередити потерпілих про те, що ремонт може проводитись тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
9. Якнайшвидше повідомити про випадок страхову компанію для цього зателефонувати:
- до відділу врегулювання збитків з 9:00 до 18:00 годин за тел. 425 12 90, 425 00 95.
- після 18:00 години, у вихідні та святкові дні за тел. 050 414 68 68.
10. На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, ні в якому разі не намагатися ініціювати не справжній сценарій ДТП. |