Порядок розгляду звернень споживачів |
Порядок розгляду звернень споживачів Захист прав споживачів фінансових послуг, зокрема, послуги страхування, здійснюється згідно вимог законодавства України, що регулює страхову діяльність, та законодавства про захист прав споживачів. Звернутись до ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «РІДНА» можна через наступні канали: • засобами поштового зв’язку шляхом надсилання письмового звернення на адресу місцезнаходження АТ (приватне) «СК «РІДНА»: 04070, м. Київ, вулиця Ігорівська, будинок 12-А; Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). При поданні звернення відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» мають бути дотримані такі вимоги: Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається; Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження. З метою дотримання зобов’язання Товариства щодо збереження інформація про клієнтів Товариства інформація може бути надана третій особі виключно в межах та в обсязі, визначених чинним законодавством. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина. Якщо громадянин написав письмове звернення до АТ (приватне) «СК «РІДНА», яке відповідає вимогам Закону, на нього буде надано офіційну відповідь по суті в термін передбачений Законом України «Про звернення громадян». Відповідь буде надано на поштову адресу заявника, або іншим каналом зазначеним у зверненні (по телефону, на електронну адресу, тощо). Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також те, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються і повторні звернення від одного й того ж споживача з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті скарги, які подано з порушенням термінів, передбачених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Звернення вважаються опрацьованими, якщо порушені в них питання розглянуті по суті, вжито необхідних заходів, надано відповідь заявнику в письмовій (електронній) формі, а також якщо порушені питання зняті з розгляду заявником, про що є його письмове (електронне) повідомлення. З метою забезпечення дотримання вимог законодавства, прав споживачів фінансових послуг Товариство забезпечує вжиття заходів для позасудового вирішення будь-яких спорів, пов’язаних із наданням фінансових послуг, укладанням, виконанням, припиненням договорів страхування, шляхом проведення переговорів. Якщо сторони не досягнуть згоди по спірних питаннях, то вирішення спорів здійснюється у порядку, встановленому договором страхування та чинним законодавством України, зокрема, у судовому порядку. Під час надання послуг зі страхування АТ (приватне) «СК «РІДНА» дотримується, зокрема, нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг. Споживачам надається вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена у місцях надання послуг. У разі необхідності споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за посиланням. Гіперпосилання на розділ «Захист прав споживачів» офіційного інтернет-представництва Національного банку України. Реквізити органу, що здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг: Національний Банк України Email:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
|